Kelionė į Kalėdinį Drezdeną

img_7781Gruodžio 9 dieną anksti ryte išvykome iš Lietuvos. Keliaudami atvykome į Žemutinės Silezijos sostinę Vroclavą, Odros upės salose įsikūrusį vieną gražiausių Lenkijos miestų. Dalyvavome ekskursijoje po miestą, pastatytą ant 12 salų, sujungtų daugiau nei 100 tiltų. Pasivaikščioję seniausioje Vroclavo dalyje ekskursiją tęsėme siauromis grįstomis gatvelėmis ir kiemeliais. Pamatėme universiteto pastatus, Šv. Elžbietos bažnyčią ir daugybę Vroclavo nykštukų – daugiau nei 300 mažų skulptūrėlių, išsibarsčiusių senamiestyje. Vroclavo Turgaus aikštėje, vienoje didžiausių Lenkijoje, pasigrožėjome senąja Rotuše, kuriai pastatyti prireikė beveik dviejų šimtmečių, eilėmis spalvingų namų bei originaliu fontanu.

Antrąją kelionės dieną atvykome į Drezdeną, dar vadinamą “Elbės Florencija”. Apžvalginės ekskursijos metu aplankėme Karališkuosius rūmus, Briul terasą, vadinamą “Europos balkonu”, atstatytą Dievo Motinos katedrą, “Karališkoji eisena” – freska iš daugybės porcelianinių plokštelių, kurioje pavaizduoti Vetinų dinastijos kunigaikščiai, Zemperio Opera. Po pietų turėjome laisvo laiko, kurio metu aplankėme muges, prekybos centrą Kalėdinių dovanėlių įsigijimui.

Pasigrožėję išpuoštu Drezdenu, pasivaišinę karštu vynu ir pasirūpinę lauktuvėmis namiškiams laimingi grįžome į namus laukti didžiųjų metų švenčių.