TAI CHI gimnastika – pusiausvyros ir harmonijos šaltinis

IMG_4340Gruodžio 18 d. Fizinio aktyvumo ir kineziterapijos fakulteto studentai-senjorai dalyvavo TAI CHI gimnastikos užsiėmime. Šios gimnastikos judesiai minkšti ir plastiški, juos atliekant stiprėja raumenys, pagerėja sąnarių lankstumas, gerėja vidaus organų veikla.

Pagrindiniai šios gimnastikos pratimai yra  labai gražiai pavadinti:  saulutės patekėjimas, debesų išvaikymas, vandens sėmimas, paukščio skrydis, meškiukas, sienos stūmimas, vandens čiurlenimas bei pasisveikinimas-atsisveikinimas.

Su TAI CHI mus supažindino lektorė Banguolė Difartienė.  Sužinojome, kad Tai chi didelį dėmesį skiria fizinei ir dvasinei savijautai. Tyrimai rodo, jog ilgalaikės Tai chi treniruotės gerina pusiausvyrą, lankstumą, mažina stresą bei įtampą. TAI CHI gimnastika – pusiausvyros ir harmonijos šaltinis.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s